Het groepsbestuur houdt iedere maand een bestuursvergadering. Tijdens zo'n vergadering worden zaken die belangrijk zijn voor de groep besproken, zoals leden, financiën, problemen enz.. Ook wordt er een planning gemaakt voor de toekomst, zodat hier naar toe kan worden gewerkt. Verder houdt het bestuur contacten met de gemeente, Scouting Nederland, de scouting regio en andere instanties, die te maken hebben met onze groep. Het bestuur is dus bezig met zaken achter de schermen, die van belang zijn voor de groep.

De groepsbegeleider regelt de stafzaken. De groepsbegeleider overlegt over stafzaken weer met het bestuur. Hij is dus de spil tussen bestuur en staf en is dus neutraal.

Daarnaast hebben we nog een praktijkbegeleider (is geen bestuurslid) die verantwoordelijk is voor de opleiding en kennisuitbreiding van onze stafleden.

Tijdens de bestuursvergadering wordt ook de groepsraad voorbereid en besproken. De groepsraad is voor bestuur, staf, roverscouts, materiaalbeheer, praktijkbegeleider en oudercomité en wordt iedere maand gehouden in het H.K.

Wij stellen ons even voor:

• vacante functie - Voorzitter
  • Ingrid Fijten - groepsbegeleider