Het "Lopend Vuurtje" is het groepsblad van Scouting St.Franciscus. Het groepsblad word 4x per jaar uitgebracht. Onderwerpen oa. de verjaardagskalender en bijdragen van van de leden. Op het mededelingenbord wordt elke keer de uiterste inleverdatum genoteerd. Mocht je een leuke bijdrage hebben stuur het dan in of geef het aan een van de stafleden.

De digitale versies van ons groepsblad zullen hier ook (als de ruimte het toelaat) t.z.t. ook verschijnen.
De redactie bestaat op dit moment uit Corina en Tim.

Sinds enige tijd hebben we de beschikking over 4 pagina's in het midden van het Scouting Magazine en kunnen we onze pagina's ook hier digitaal weergeven.

Magazine 1 - 2021

Magazine 2 - 2021