Het Gebouw

Ons scoutinggebouw is voor verhuur aan scoutinggroepen, scholen, sportverenigingen en andere jeugdclubs beschikbaar. We bieden de mogelijkheid om ons H.K. te huren. Dit gaat in overleg met gebouwbeheer en verhuur. Eigen vereniging heeft voorrang op overnachten en draaien. Voor vragen en/of een verzoek tot huren kan er een mail gestuurd worden naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Er zal dan zo spoedig als mogelijk contact worden opgenomen.

Geen feesten of partijen

We verhuren NIET voor feestjes of partijen !!

Huurcontract

Mocht schriftelijk, via email of mondeling overeengekomen worden dat ons scoutinggebouw verhuurd zal gaan worden wordt in overleg met de contactpersoon en verhuur het huurcontract opgesteld en ondertekend.

Stoken

Lekker warm bij het kampvuur gaan zitten is bij ons mogelijk op de daarvoor bestemde kampvuurplaats. (vergeet de marshmallows niet!)

Afval

Scouting staat voor een goed milieu, daarom is het bij ons gebouw verplicht om plastic te scheiden in de daarvoor bestemde zakken en glas in de glasbak te deponeren.

Tafels en banken

Niks is zo vervelend als met tafels en banken moeten slepen. Bij ons staan ze klaar voor gebruik! Dat is wel zo makkelijk. Nachtregister Als je als groep een paar nachtjes blijft slapen is het belangrijk dat jullie een nachtregister invullen. Deze krijg je bij de huurovereenkomst maar er staat ook een downloadbaar bestand onderaan de pagina.

Wifi

Ons gebouw is voorzien van gratis wifi.

Ontruimingsplan

Ieder gebouw kent een ontruimingsplan. Van belang is deze vooraf te bekijken zodat bij calamiteiten juist gehandeld kan worden.

Document: ONTRUIMINGSPLAN

Verhuur en prijzen

Huren is mogelijk vanaf één dag, deze begint om 13:00 u en eindigt om 12:00 u de volgende dag (dus inclusief overnachting). Dagdelen huren is ook mogelijk, maar er wordt dan een volledige dag in rekening gebracht.

Het minimale verhuur is 20 personen, bij minder dan 20 personen is het minimum €100,00 per dag.
Huren gaat tot maximaal 50 personen.

Kosten (minimum = €100,00 p.d.)
(€100,00 = 20 personen)
€ 5,00 p.p.p.d.
Afvalverwerking € 6,50 p.d.
Administratiekosten € 5,00
Borg + sleutelborg € 350,00
Gas, water, licht Deze worden verrekend in de
huurovereenkomst doormiddel van